Voiz.bg използва бисквитки. За да продължите по-нататък, е необходимо Вашето съгласие. Детайли.

Приемам

Блог

26
март
YouTube конкурентът на TikTok прави по 3.5 милиарда гледания на ден в Индия
Люба
26 март 2021 г.

YouTube приложението за кратки видеа Shorts, което има за цел да се конкурира с TikTok, прави по 3.5 милиарда гледания на ден по време на тестовия си период в Индия, казват от компания. От YouTube отказаха да разкрият детайлна статистика за услугата, но споделиха, че над 2 милиарда потребители са се регистрирали и са посетили платформата, която дава възможност на хората да прекарват безкрайни часове в гледане на видео всеки ден.

В последните седмици стана ясно, че притежаваният от Google YouTube желае да разшири употребата на Shorts и да го предложи на все повече пазари. Това става ясно от блог публикация на директора на YouTube Сюзън Войчицки от края на януари.

През миналия септември компанията за видеосподеляне пусна бета версия на Shorts в Индия. Идеята е в близко бъдеще Shorts да бъде част от приложението на YouTube. Платформата прилича много на TikTok и има опцията да се добави музика, да се промени скоростта на видеото и т.н. Но дължината на видеото е ограничена само до 15 секунди, докато в TikTok видеата могат да продължат до минута.

Войчицки сподели още няколко неща в публикацията си. Основният фокус през 2021-ва година ще падне върху регулацията. Войчицки отбелязва, че се говори много за реформиране на раздел 230 от Закона за почтеност в комуникациите, който защитава компаниите от отговорност за съдържанието, което публикуват техните потребители, но също така отбеляза, че демократите и републиканците в Конгреса имат различия относно това, какво трябва да се направи.

Най-развиващият се модел за гледане на видеоклипове от YouTube е телевизорът. Все по-голям фокус за YouTube е електронната търговия и компанията провежда бета-тестване на програма със създатели в сферата на красотата и електрониката, за да улесни потребителите да купуват продуктите, които виждат във видеоклиповете.

През последните 3 години платформата за видеосподеляне е платила над 30 милиарда долара на създатели, изпълнители и медийни компании. През тази година компанията ще започне да изисква от създателите в САЩ на доброволни начала да предоставят своя пол, сексуална ориентация, раса и етническа принадлежност. Целта е да се гарантира справедливо отношение към създателите от различен произход, що се отнася до резултатите в търсенето и възможностите за осигуряване на приходи.

Хареса ли ви днешния ни материал? На каква тема искате да е следващата блог статия? Пишете ни в коментарите, а междувременно не забравяйте да си поръчате видео от някоя от звездите на Voiz.bg.



Последни статии

Сайтът използва т.нар. необходими “бисквитки” (cookies) с цел поддържане на неговото функциониране. Ако се съгласите с използването на допълнителни аналитични бисквитки чрез натискане на бутона „Приемам“, ще ни позволите да подобрим работата на сайта и предлаганите от нас стоки и услуги. За повече информация прочетете Политика за бисквитките.

Приемам