Voiz.bg използва бисквитки. За да продължите по-нататък, е необходимо Вашето съгласие. Детайли.

Приемам

Блог

18
януари
Топ 10 най-популярни YouTube канали на брандове
Михаела
18 януари 2021 г.

Знаете ли, че 93 процента от брандовете споделят, че са се сдобили с нов клиент благодарение на тяхно видео съдържание в социалните мрежи? Години наред видеото е една от най-ефективните форми на маркетинг. То е използвано все повече от брандове и инфлуенсъри, за да ангажират аудитория, осведомят последователите си за продукти и услуги или да споделят информация. Клиентите обожават видео съдържание. Проучване сочи, че повече от половината от потенциалните купувачи на даден бранд са се насочили към него, след като се гледали видео в социалните мрежи.

За да привлечеш аудитория обаче е необходимо много повече от това, просто да запишеш и споделиш видео. Продуктът, който се създава, и времето му на публикуване трябва да бъдат добре обмислени. Затова днес ще разгледаме 10-те най-популярни YouTube канала на брандове, които успешно рекламират името си в платформата и успяват да привлекат нови клиенти, абонати и зрители.

10. Disney


Гледания: 2.99 милиарда

Абонати: 5.02 милиона

Всички са чували за Disney. Брандът не споделя в канала си в YouTube филмите и анимациите, които продуцира, но редовно пуска видеа на моменти зад кадър на снимачната площадка. Disney използват канала си и за да правят колекции от видеа, които са насочени към аудитория със специфични интереси.

9. MundoBitaVEVO


Гледания: 3.68 милиарда

Абонати: 2.58 милиона

Mundo Bita е проект, създаден от музиканта и дизайнер Чапс Мело. Проектът е насочен към забавление на детската аудитория. От създаването му Мело пуска на пазара редица музикални сингли. Той продава милиони копия от тях, а това му носи златен, платинен, диамандов и двоен диамандов сертификат. Този YouTube канал съдържа предимно музикални видеа с анимации.

8. My Little Pony Official


Гледания: 3.35 милиарда

Абонати: 2.82 милиона

Каналът на My Little Pony в YouTube е точно това, което си представяте. В него има цели епизоди от поредицата, игри с кукли и играчки и друго съдържание, което е насочено изцяло към детската аудитория. Каналът съдържа и генериран от потребителите контент под формата най-вече на видеа с отваряне на кутии.

7. Oddbods – Official Channel


Гледания: 4.84 милиарда

Абонати: 6.71 милиона

The Oddbods Show e сингапурско-ирландска CGI анимационна комедийна поредица, създадена от One Animation. Сериалът проследява историята на 7 персонажа - Bubbles, Pogo, Newt, Jeff, Slick, Fuse и Zee, които носят костюми в различни цветовe. Героите в поредицата издaват звуци, но липсва диалог, което прави Oddbods достъпно за гледане във всички страни по света. В канала си в YouTube те споделят оригинален контент и дори понякога правят видеа на живо.

6. Coca-Cola


Гледания: 3.47 милиарда

Абонати: 3.56 милиона

Кока-Кола е друг от брандовете, които използват генериран от потребителите контент, за да развиват YouTube канала си. През годините марката провеждаше различни маркетингови кампании като тази по време на Световния ден на добротата. ‘Share a Coke’ е може би най-добрата маркетингова кампания на който и да е световен бранд. YouTube каналът на Кока-Кола е пълен с позитивно и повдигащо духа съдържание, като те наблягат най-вече на рекламите, които пускат из цял свят.

5. DONG TAY PROMOTION OFFICIAL


Гледания: 4.11 милиарда

Абонати: 6.77 милиона

Dong Tay Promotion е компания, която е фокусирана в сферата на услугите и включва продуциране на телевизионни програми, проект мениджмънт, организация на събития по телевизията, игри, реалити предавания, развлекателни програми, музика, спортни събития, различни шоута и т.н. Те използват канала си в YouTube, за да споделят цели епизоди от своите шоута, специални издания и филми.

4. Angry Birds


Гледания: 5.41 милиарда

Абонати: 4.44 милиона

Angry Birds започна като една малка игра, но се превърна в империя. Първият Angry Birds излезе през 2009-та година и оттогава играта се е играла от мнозина по целия свят, че дори до Международната космическа станция. Каналът на Angry Birds в YouTube използва комбинация от оригинално съдържание и генериран от потребителите контент, за да задържа вниманието на зрителите.

3. IDJVideos.TV


Гледания: 5.54 милиарда

Абонати: 3.38 милиона

IDJVideos.TV e звукозаписно студио и компания за продуциране на видеа, чиито канал в YouTube е изключително популярен. Брандът е основан през 2011-та година и се намира в Сърбия. Те използват своя канал, за да промотират продуцирани от тях изпълнители като Emina, Relja, Teodora, MC Stojan, Nikolija, Coby, Tanja Savić, Cvija, THCF, Corona x Rimski, Connect, Vuk Mob, Marina Visković, Edita, In Vivo и други.

2. Vat19


Гледания: 6.64 милиарда

Абонати: 7.63 милиона

Vat 19 е бизнес за електронна търговия, който е фокусиран върху „странно страхотни“ подаръци. В YouTube канала на бранда се показват различни лакомства, играчки, пъзели и игри, които са рекламирани чрез редица простички реклами и кратко показване на продуктите. Това определено е работеща и печеливша стратегия. Видеата обикновено са доста забавни, а това привлича аудиторията. Също така Vat19 показват качествата на продукта без да отегчават зрителите със скучни монолози.

1.Legо


Гледания: 13.62 милиарда

Абонати: 11.1 милиона

Lego има милиони абонати и милиарди видео гледания както от малки, така и от големи фенове на бранда. Каналът произвежда огромно количество оригинален контент, с който държи аудиторията си ангажирана. Lego често провежда кампании, с които насърчава зрителите си да споделят личен контент. Хората обожават да гледат личното си съдържание в социалните платформи и това е страхотен начин да задържиш аудиторията си и да намериш нови фенове.

Последни статии

Сайтът използва т.нар. необходими “бисквитки” (cookies) с цел поддържане на неговото функциониране. Ако се съгласите с използването на допълнителни аналитични бисквитки чрез натискане на бутона „Приемам“, ще ни позволите да подобрим работата на сайта и предлаганите от нас стоки и услуги. За повече информация прочетете Политика за бисквитките.

Приемам