Voiz.bg използва бисквитки. За да продължите по-нататък, е необходимо Вашето съгласие. Детайли.

Приемам

Блог

12
януари
Топ 15 най-печеливши звезди в TikTok за 2020-та година
Михаела
12 януари 2021 г.

За никого не е тайна, че инфлуенсърите в социалните мрежи печелят добре. Някои от тях заработват милиони долари на година само от спонсорство и партньорство с брандове. Въпреки че все още е една от прохождащите социални медии, TikTok се явява основен източник на приходи за инфлуенсърите по целия свят. В днешния материал ще обърнем внимание на 15-те най-добре платени TikTok-ъри за изминалата календарна година, като ще разгледаме и някои детайли, които са изстреляли въпросните личности към върха.

15. Nisha Guragain


Приходи от публикация: 23 500 долара

Последователи в TikTok: 28 милиона

Ниша Гурагаин е инфлуенсър и певица, която е позната на всеобщата аудитория с нейните липсинг и модни видеа в TikTok. Тя е една от най-популярните TikTok звезди в Индия, като е участвала в различни музикални видеа.

14. Awez Darbar


Приходи от публикация: 23 500 долара

Последователи в TikTok: 26 милиона

Авез Дарбар е хореограф, танцьор и инфлуенсър от Мумбай, Индия. Малко след като се присъединява към TikTok, Дарбар става популярен като една от най-следваните звезди в платформата както в Индия, така и по цял свят. Кариерата на Дарбар в социалните мрежи започва през 2014-та година, когато той публикува YouTube видеа, на които танцува.

13. Kristen Hancher


Приходи от публикация: 24 000 долара

Последователи в TikTok: 24.7 милиона

Кристен Ханчер има милиони последователи в YouTube, Instagram, YouNow и TikTok. Канадската актриса и инфлуенсър е позната на аудиторията с изобретателните си музикални, танцови и липсинг видеа в TikTok. Тя стартира кариерата си като инфлуенсър в сайта за лайв стрийм YouNow, а впоследствие се мести в Musical.ly и понастоящем в TikTok.

12. Arishfa Khan


Приходи от публикация: 24 000 долара

Последователи в TikTok: 28.6 милиона

Аришфа Кан е индийска актриса и инфлуенсър. Тя добива популярност в TikTok, публикувайки танцови, модни и липсинг видеа. Кан е един от най-следваните TikTok инфлуенсъри и една от популярните личности в Индия с най-много последователи. Тя има и собствен блог за мода.

11. Gil Croes


Приходи от публикация: 26 000 долара

Последователи в TikTok: 31.4 милиона

Джил Кроeс е модел и актьор от Аруба. Той е познат на аудиторията в TikTok и YouTube със своите комедийни и липсинг видеа. Той е една от най-популярните личности от Аруба и една от най-следваните звезди в TikTok. Джил и брат му Джейдън работят заедно в популярния YouTube канал CroesBros. Кроес завършва колеж и започва да работи като модел в Аруба, като паралелно с това прави комедийни видеа и скечове за страницата си във Facebook.

10. Baby Ariel


Приходи от публикация: 32 000 долара

Последователи в TikTok: 35.2 милиона

Бейби Ариел е част от TikTok още преди въпросната социална мрежа да се нарича по този начин. Тя стартира с липсинг видеа в Musical.ly, като в момента е актриса, музикален артист и има собствено приложение за емоджита. През 2015-та година тя стартира движение против насилието, което се нарича #ArielMovement. През 2016-та година Ариел е на корицата на списание Billboard като е определяна от Fobes, People и USA Today  за най-популярният инфлуенсър. През 2017-та списание Time я определя като една от най-влиятелните личности в интернет.

9. Riyaz Afreen


Приходи от публикация: 35 000 долара

Последователи в TikTok: 43.8 милиона

Рияз Афреен е индийски TikTok инфлуенсър, актьор и моден блогър. Той стартира кариерата си през 2017-та година, поствайки видеа в Instagram, но добива популярност от липсинг и дуетните си видеа в TikTok. Той създава и комедиен контент.

8. Zach King


Приходи от публикация: 41 000 долара

Последователи в TikTok: 54.5 милиона

Зак Кинг е интернет знаменитост вече години наред. През 2008-ма година неговите YouTube канал и сайт стават вайръл, а впоследствие той се превръща в хит и във Vine, благодарение на “digital sleight of hand” видеата си. В момента той има над 50 милиона последователи в TikTok и е една от най-добре платените звезди в социалната мрежа.

7. Spencer X


Годишни приходи: 1.2 милиона долара

Последователи в TikTok: 50.8 милиона

Спенсър Екс е бийтбоксър, който започва да прави видеа в TikTok през февруари 2019-та. Той напуска Държавния колеж в Ню Йорк, за да се отдаде на музикална кариера. През есента на 2019-та Спенсър Екс се мести в Лос Анджелис със само няколко стотин долара в сметката си, като спи по диваните на случайни хора. Впоследствие той сключва партньорства с големи брандове като Орео, Уно и Сони. В момента той има собствено жилище и вече работи по първите си сингли.

6. Michael Le


Годишни приходи: 1.2 милиона долара

Последователи в TikTok: 44 милиона

Майкъл Ле е Tik Tok инфлуенсър, който стартира като създател на видеа в различни социални мрежи. Ле се подвизава в имение в Лос Анджелис, което той наема с още четирима създатели. То се нарича Shluv house. 5-годишният брат на Майкъл Джонатан често участва във видеата му. Благодарение на успехите си в Tik Tok Ле сключва договори за спонсорство с различни брандове, включително дългосрочно партньорство с енергийните напитки Bang.

5. Josh Richards


Годишни приходи: 1.5 милиона долара

Последователи в TikTok: 23.9 милиона

Джош Ричардс полага доста усилия, за да бъде една от най-високоплатените звезди в TikTok. Ричардс добива популярност в платформата, благодарение на музикалните, танцовите и липсинг видеата си. Той има сключени сделки за партньорство с Reebok и HouseParty, своя собствена линия за мърч и сделка за песен с Warner Records. Ричардс стартира свой собствен бизнес за енергийни напитки – Ani Energy, открива компания за мениджмънт на таланти (TalentX) и е главен стратегически директор на Triller.

4. Loren Gray


Годишни приходи: 2.6 милиона долара

Последователи в TikTok: 50.6 милиона

Кариерата на Лорън Грей има труден старт, след като минава през няколко недотам добри талант мениджъри. Впоследствие тя решава, че трябва да се вслушва повече в себе си и да прави нещата при нейните условия. Оттогава Грей се радва на страхотен успех. През 2018-та година тя подписва договор с Virgin Records и вече има осем сингъла срещу името си. Благодарение на присъствието си в TikTok тя сключва сделки със Sketchers, Hyundai и Burger King.

3. Dixie D’Amelio


Годишни приходи: 2.9 милиона долара

Последователи в TikTok: 47.9 милиона

Дикси Д‘Амелио е по-голямата сестра на Чарли Д‘Амелио. Двете напускат Кънектикът и се местят в Лос Анджелис, като едната редовно участва във видеата на другата и обратно. Те имат сключено споразумение с Hollister и козметичната компания Morphe. В последно време Дикси реши да се впусне в света на музиката, като през юни 2020-та пусна на пазара първия си сингъл ‘Be Happy’. Сингълът дебютира като номер едно в Billboard’s Top Triller U.S. and Top Triller Global charts и се превърна в най-трендваното видео в YouTube.

2. Charli D’Amelio


Годишни приходи: 4 милиона

Последователи в TikTok: 105.6 милиона

Чарли Д‘Амелио става част от TikTok през юни 2019-та. Тя придобива слава в социалната мрежа същото лято, когато част от видеата, на които танцува, стават вайръл. Не след дълго тя е поканена за откриването на концерта на Jonas Brothers в Barclay Center в Бруклин. След това Д‘Амелио използва TikTok, за да споделя впечатленията си от Парижката седмица на модата, като впоследствие сключва договор за партньорство с EOS Cosmetics. Д‘Амелио участва в реклама на Sabra hummus по време на СуперБоул, като има и своя собствена мърч линия.

1.Addison Rae Easterling


Годишни приходи: 5 милиона

Последователи в TikTok: 74.1 милиона

Адисън Рей Ийстърлинг бе ученичка от Университета в Луизиана, която използваше TikTok най-вече, за да показва танцьорските си умения. Тя се присъединява към социалната мрежа през юли 2019-та и печели милион последователи през октомври същата година. Тя публикува първото си спонсорирано съдържание през същата есен за онлайн магазина за женско облекло Fashion Nova. През декември 2019-та Ийстърлинг се мести в Лос Анджелис  и се присъединява към група от други TikTok-ъри, с които формират създателската общност Hype House. През лятото на 2020-та година тя се превръща в основно лице на American Eagle. Тя има собствена линия за гримове Item Beauty.

Последни статии

Сайтът използва т.нар. необходими “бисквитки” (cookies) с цел поддържане на неговото функциониране. Ако се съгласите с използването на допълнителни аналитични бисквитки чрез натискане на бутона „Приемам“, ще ни позволите да подобрим работата на сайта и предлаганите от нас стоки и услуги. За повече информация прочетете Политика за бисквитките.

Приемам